TAT sluit de tweede editie van de campagne “The One for Nature” af

PERSBERICHT:

Om duurzaam toerisme in Thailand te promoten via www.tourismthailand.org/theonefornature en activiteiten op de grond in Pattaya, Chiang Mai en Phuket.

Bangkok, 23 oktober 2023 – De Tourism Authority of Thailand (TAT) heeft de tweede editie van het “The One for Nature”-project afgesloten met een reeks online en ter plaatse verantwoorde toerisme-initiatieven die de koers van Thailand naar hoogwaardige en duurzame toeristische ervaringen onderstrepen, na het succes van de eerste editie van de campagne in 2020.

De heer Nithee Seeprae, vice-gouverneur van TAT voor marketingcommunicatie, zei: “De campagne komt overeen met het Corporate Plan 2023-2027 van TAT, dat tot doel heeft de positie van TAT als strategische leider te versterken in het stimuleren van Thailand richting ervaringsgericht en duurzaam toerisme. De activiteiten onder de “The One for Nature”-campagne zijn bedoeld om het bewustzijn van Amazing Thailand als kwaliteitsbestemming voor duurzaam toerisme te versterken, die milieubewuste reizigers aanspreekt.”

In de tweede editie is de campagne ‘The One for Nature’ bedoeld om milieubewuste reizigers van over de hele wereld de kans te bieden zich opnieuw onder te dompelen in een nog overvloedigere natuurlijke omgeving nadat natuurlijke bezienswaardigheden in heel Thailand hun natuurlijke schoonheid hebben verjongd en hersteld.

De campagne ging van augustus tot september 2023 van start met online- en fysieke activiteiten. Gedurende die ene maand genereerde de online campagne 10,369,360 impressies.

Reizigers werden uitgenodigd om deel te nemen aan een online activiteit via www.tourismthailand.org/theonefornature door hun eigen foto van hun favoriete reisbestemming in Thailand te uploaden en op sociale media te delen zodat hun vrienden kunnen stemmen. De twee beste deelnemers met de hoogste stemmen kregen een exclusief duurzaam rondreispakket van vier dagen/drie nachten. Elk pakket omvatte retourvluchten voor twee personen, accommodatie, maaltijden en activiteiten. De winnaars van de derde, vierde en vijfde plaats ontvingen ook prijzen.

Reizigers werden ook uitgenodigd om deel te nemen aan verantwoorde toeristische activiteiten op het terrein, waarbij ze leerden hoe ze afval konden recyclen en in schatten konden veranderen. De activiteiten werden georganiseerd op de Bali Hai Pier in Pattaya, Chon Buri en de Walking Streets in Chiang Mai en Phuket.

De campagne werd in Phuket afgesloten met een samenwerking tussen TAT, het Department of Marine and Coastal Resources, en SCG om koraallarvale nederzettingen te bouwen met behulp van 3D-cementprinttechnologie met behulp van mariene vriendelijke materialen voor het herstel van het mariene ecosysteem. De plaatsing van koraallarvale nederzettingen onder de zee bij Ko Racha Yai werd uitgevoerd door Racha-meesterduikers en het Racha Phuket Hotel.

Contact informatie

Afdeling Internationale Public Relations

Autoriteit voor Toerisme van Thailand

Tel: +66 (0) 2250 5500 toestel. 4545-48

Fax: + 66 (0) 2250 0246

E-mail: [e-mail beveiligd]

Website: www.tatnews.org

 

Goongnang Suksawat
Goong Nang is een nieuwsvertaler die al vele jaren professioneel voor meerdere nieuwsorganisaties in Thailand heeft gewerkt en al meer dan vier jaar voor The Pattaya News heeft gewerkt. Is voornamelijk gespecialiseerd in lokaal nieuws voor Phuket, Pattaya, en ook wat nationaal nieuws, met de nadruk op vertaling tussen Thais naar Engels en het werken als tussenpersoon tussen verslaggevers en Engelssprekende schrijvers. Oorspronkelijk afkomstig uit Nakhon Si Thammarat, maar woont in Phuket en Krabi, behalve wanneer hij tussen de drie pendelt.