TAT steunt de nieuwste 'Home Sweet Home'-game om de diepe cultuur van Thailand te promoten

PERSBERICHT:

Belicht Thaise bestemmingen, overtuigingen, bijgeloof, folklore en objecten als onderdeel van de verhalen van de serie om spelers mee te nemen op een reis om het culturele bijgeloof en de folklorecultuur van Thailand te ontdekken.

Bangkok, 8 augustus 2023 – De Tourism Authority of Thailand (TAT) werkt samen met Yggdrazil Group, ontwikkelaar van de Home Sweet Home-gameserie, en Ogilvy (Thailand) bij de lancering van het geheel nieuwe online vechtspel Home Sweet Home: Online met als doel het stimuleren van reizen naar Thailand onder Gen Z, Gen Alpha en Native Digitals wereldwijd.

De heer Nithee Seeprae, adjunct-gouverneur van TAT voor digitaal onderzoek en ontwikkeling, zei “We erkennen de aantrekkingskracht van de horror-avontuur Home Sweet Home-gameserie onder wereldwijde technisch onderlegde mensen, gamers en bijgelovigen in zijn verhalen die gebruikmaken van Thaise mythologie, overtuigingen en diepe cultuur. Door de lancering van de nieuwste editie te ondersteunen, willen we spelers inspireren om hun in-game-ervaring om te zetten in een echte culturele en spirituele reis naar Thailand.”

De Home Sweet Home-games zijn horroravonturen waarin het verhaal draait om Thaise overtuigingen en mysteries, folklore en voorwerpen, zoals talismannen, die gamers meenemen op een spannende reis naar het diepe bijgeloof en de folklorecultuur van Thailand terwijl ze door de spel. Spelers moeten spoken en boze geesten bestrijden en ontwijken en puzzels oplossen.

De game bevat ook echte locaties in Thailand, waaronder Phimai Historical Park in Nakhon Ratchasima, Khum Khun Phaen (een voorbeeld van een oud huis in Thaise stijl) in Suphan Buri en Hala Bala Wildlife Sanctuary in Yala terwijl spelers verder reizen door de in-game ervaring.

Het Home Sweet Home: Online-project is in lijn met de voortdurende strategie van TAT om technologie en innovatie te benutten bij de transformatie van Thais toerisme naar Smart Tourism.

Een recente vragenlijst onder gamers over 'The Hunt for Amazing Cultures'-taak van de gratis te spelen Home Sweet Home: Online-aflevering gaf aan dat van de toeristische attracties van Thailand de nationale parken de meeste belangstelling voor hen hadden, terwijl Thais straatvoedsel was erkend door een derde van de deelnemers, en Thaise festivals, met name Songkran. Dit onderstreept de voortdurende promotie van de soft-power-fundamenten van het koninkrijk.

TAT verwacht dat minstens 500,000 mensen geïnteresseerd zijn in deelname aan het spel en minstens 900,000 mensen bewust willen maken van het Thaise toerisme.

Meer over het spel in de onderstaande link:

https://www.homesweethomegame.com/

Inschrijven
Goongnang Suksawat
Goong Nang is een nieuwsvertaler die al vele jaren professioneel voor meerdere nieuwsorganisaties in Thailand heeft gewerkt en al meer dan vier jaar voor The Pattaya News heeft gewerkt. Is voornamelijk gespecialiseerd in lokaal nieuws voor Phuket, Pattaya, en ook wat nationaal nieuws, met de nadruk op vertaling tussen Thais naar Engels en het werken als tussenpersoon tussen verslaggevers en Engelssprekende schrijvers. Oorspronkelijk afkomstig uit Nakhon Si Thammarat, maar woont in Phuket en Krabi, behalve wanneer hij tussen de drie pendelt.