Phuket -
Een eigenaar van een restaurant in Phuket Town kreeg een boete van 1,000 baht omdat hij de voedselprijzen niet duidelijk op een menu had vermeld.
Ons vorige verhaal:
Ambtenaren van het Phuket Office of Commerce gisteren (8 augustus)th) inspecteerde het restaurant naar aanleiding van de klachten die vorige week op sociale media viraal gingen.
De naam van het restaurant is 'Go Song Kon Boran' (Go Song Ancient Man) en de naam van de eigenaar en de chef is Mr. Boonsert Jongraksawetta (Go Song).
Go Song legde de ambtenaar uit over het probleem: "Er waren 11 mensen, negen waren volwassenen en twee kinderen. Ze bestelden 11 gerechten waarvan de meeste in grote hoeveelheden zeevruchten waren. Ik had al met de klanten gesproken over voedselprijzen en dat ze afhankelijk zijn van grondstoffen die ik kocht op markten die nu duur en altijd anders zijn. Ik gebruik grote porties zeevruchten en de grootte van de gerechten hangt af van het aantal klanten.”
Go Song heeft echter een boete van 1,000 baht gekregen voor het niet duidelijk tonen van prijzen aan klanten. Go Song moet voedselprijzen op het menu laten zien, volgens Commerce-functionarissen.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Vergeet je niet te abonneren op onze nieuwsbrief en ontvang al ons nieuws in één spamvrije dagelijkse e-mail Klik hier! OF, vul hieronder je e-mailadres in!
Steun The Phuket Express in 2022!
